Outfit | Everything is blue|•Bonprix•

Barátommal ellátogattunk a Néprajzi és Népművészeti Múzeum parkjába Nagybányára kinéztük fotozási helyszínnek , sokszor szoktuk inde járni sétálni ,randizni …készítettünk néhány fotót a Bonprixes nyárias -tavszi szettemről ,lentebb láthatjátok hogy miket rendeltem …amiket választottam akár a melegebb napokon is előnyös , mivel könnyed anyagokból készültek !

Zsák fazonu táska , sajnos nem tudom Linkelni mert épp ez a darab elfogyott hasonló fazon Nyárias táska grafikai mintázattal. Trendi táska bőrutánzatból készült .Minden egyes fesztivál öltözéket teljessé teszi!

Vászon cipő
Vászon cipő csipkés mintázattal. Külsőrésze csipkéből készült. Puha talpbetéttel, ami optimális kényelmet biztosít.

Farmer kivágásokkal ! Nem egy megszokott darabot rendeltem ezúttal, hiszen oldalt kivágások vannak, nyárias …kicsit tartottam is tőle hogy hogy fog állni ,illetve a méretől is, de szerintem egészen jól áll …nagyon kényelmes !

Felső https://www.zara.com/

A bejegyzés trackback címe:

https://dorcilifestylebeautyessentials.blog.hu/api/trackback/id/tr1618093638

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása